Minikprenses_1 Kızlar evlilik yıldönümümüz için pasta yapmak istiyorum tarifiniz var mı yada yaptıklarınızın resmi 🥰😍 Çok zor olmayan birşey olursa iyi olur 😂😂
alparslan14subat Minikprenses_1 benim sürekli yaptığım bir tarifim var ilk eşimin doğum gününde özel olsun diye yapmıştım sonra oğlumun ilk yaş doğum günü için yaptım dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz üzerini de
limonkolonyasi Minikprenses_1 bende bekliyim ayın 5 inde eşimin doğum günü bende evde yapmak istiyorum ilk defa umarım kolay Bi tarif gelir de yapabilirim 😅
Minikprenses_1 alparslan14subat aslımda iç kısımları birşekilde yapıyorumda problem dış süslemede pek fikrim yok 😊 dışını nasıl yapmıştınız siz?
Minikprenses_1 limonkolonyasi insallah ya bende çocuklarla şansımı denicem umarım yapabilirim sizinki bizden önceymiş yaparsanız atın lütfen 😂
Pamuk_esos @KayraVeAnnesi_06 bu ablanın profiline bakarsanız iyi olur.Çok güzel yapıyor pastaya dair her şey vardır .Size dönüşde sağlar .Postlarını inceleyin derim.
Minikprenses_1 KayraVeAnnesi_06 kalpli olan güzelmiş onun dış süslemesini nasıl yaptınız teşekkür ederim fikirleriniz için 😊
limonkolonyasi Minikprenses_1 yaptım canım bugün ama asla burda yapılanlar gibi değil benim ki ilk deneme amatörce oldu ve evde bulunan malzemelerle yaptım görev sebebi mahrumiyet bolgesindeyiz🤣🤣 çıkıp alamiyosunda eksikleri
KayraVeAnnesi_06 Minikprenses_1 Dışını kapladığım kremşantiyle yazdım üzerinden de gold gıda boyası geçtim ✨🌸
Minikprenses_1 limonkolonyasi nasıl oldu atar mısınız 😂 özelden yada burdan dediğiniz gibi ben de aynı durumdayım malzemelerde eksik olursa sıkıntı 😅 ben hazır almaya karar verdim ya çocuklarla uğraşmak sıkıntı