annebirkadin Bir an da ikisini elinden almak bebeği daha çok hırçınlaştırabilşr. Kademeli olarak yaparsanız tatlı bir geçiş yapmış olursunuz dşue düşünüyorum. Emziği bıraktırmak daha mantıklı. Ben şöyle yapmıştım. 20 aylıktı, 1 hafta önce artık büyüdün buna ihtiyacın yok. Bak eskidi bunu alıcak başka paramız da yok annecim deyip temizlikçi amca gelip çöpe koyalım götürsün dedim. Bir dr çöp arabaları geçerken gösteriyordum. Temiz bir poşete koydurup çöp niyetine , sonrasında kapıdan geri alıp kaldırmıştım. (Yeni aldığım için geri aldım 🫠)