Kızım 3 yaşında, Eylül ayında kreşe başladı. Başladığı haftadan beri hasta, direkt orta kulak iltihabı oluyor, antibiyotik kullanmadan çözülmüyor. Doktor kulağa tüp takmak gerekebilir dedi. Eşim de ben de çalışıyoruz. Güvenebileceğimiz bir bakıcı bulamadık. Ailelerden uzak şehirde yaşıyoruz.
Ne yapacağımı şaşırdım, çocuğun kulakları duymuyor, sabaha kadar ağlıyor uyumuyor, ikimiz de harap olduk.
Sizden orta kulak iltihabı için öneri istiyorum, kulağa gelmeden engel olabilir miyim, doğal çözümler var mı bildiğiniz, lütfen akıl verin