Akşamüstü 4 gibi markete gitmiştim. Aldığım toz şekeri kız 2 kere geçmiş tesadüfen fişte yeni fark ettim. Zaten öderken bi fazla gelmişti ama normal olduğunu varsaymıştım, yarın gitsem ücret iadesi yaparlar mı yoksa ugrastirirlar mi ertesi gün olduğu için, bilgisi olan var mi?