semaasaf1 benim kızım da 3-4 aydır aynı sorun var. Kabızlık yaşadık krem sürdük geçti kanaması vs. Ama kakadan çok korkmaya başladı 3-4 gün tutup dayanamayınca ağlaya ağlaya yapıyordu. Durumu normal kabul etmeye ve ısrar etmemeye başladım. Kaygısı azaldı. Şimdi ağlamadan oturuyor tuvalete yapınca çok seviniyor. Siz de durumu büyütmeyin, kakanı yapmaya karar verince beni çağırırsın gibi ona bırakın. Ben ancak böyle çözdüm