b26ada Bebeğim bugün rota ve menenjit aşısı oldu. Aşıdan sonra sürekli kusma oluyor. Doktor devam ederse hastaneye gidin kusma beklemeyiz diyor. Kusma yaşayan oldu mu aşılardan sonra?
esiilaa b26ada menenjit olmadık acıkcası onı bılemıyorum ama rota olduk bızde kusma olmadı hemsıre cok sarsmayın yarım saat 1 saat sonra besleyın dedik kusmasın ilacı diye bizde baya dıkkat ettik kusma olmadı ama bizde de sık kaka olmustu
melipol b26ada hastaneye gidin. Acil bir durum olabilir. Alerjik bebeklere genelde bu aşıları önermiyorlar.