Fnscns hayatın ilk 1 ayında bebekler 2-3 saatte bir beslenmeli. Sadece emzirme ise iki saatte bir beslemek uygun (yine gece 3 saate kadar çıkabilir) ama üste sizin gibi takviye veriyorsak 3 saatte bir beslenebilir, çocuğu özellikle gece 2 saatte uyandırmanıza gerek yok ama 3 saati de geçmesin. Ama çocuğunuz ağlıyorsa tabiki de emzirin, memenizi ne kadar emerse o kadar temasınız artar, sütünüz artar, bebek rahatlar. Emzirme için saat yok ama üzte takviyeleri 3 saatte verebilirsiniz, biraz da 2-3 saat olayı bebeğin sakinliğine de bağlı. Çok huzursuzlanırsa 2 saatte de verebilirsiniz. Umarım açıklayıcı olmuştur