papatya0909 İÇİ SULU CIKIP PATLIYOR NEDİR ACABA VUCUDUNUN Bİ COK YERİNDE CIKTI SAGLIK OCAGI FİTO KREM VERDİ SADECE YASAYAN OLDUMU HİC NEDEN CIKAR BUNLAR??
NewMomm1 papatya0909 su çiçeği olabilir mi? Bence en kısa zamanda çocuk doktoruna götürün. Sağlık ocağına böyle durumlarda gitmek çok mantıklı gelmiyor bana.
ozlemeslem55 papatya0909 benim kizimdada var aynısı kaç aydır biyeri iyileşip biyerinde çıkıyo coldiyeyede gösterdim krem verdi bişey demedi
sakdas papatya0909 arkadaşımın bebeğimde var buna çok benzer doktoru el ayak ağız hastalığı dedi. Canlı göremediğim için yorum yapamıyorum tabii
papatya0909 ozlemeslem55 ici baloncuk gibi cıkıyor sonra da yara Halinde kalıyor demi? Hatta patlayınca Yanık görüntüsü oluyor sonrada Kabuklu yara oluyır demi???
papatya0909 ozlemeslem55 Bizimde böle ama birden fazl yerde bizim Sizinde öyle mi . Kabuklu yara oluyor bu sonra demi . Kuruyunca . Cok ilginc ya ense sırt yüz falan kac yerde var bizim 😔😔😔