Canım anneler, kızım 1 yaşında ve son dönemler de geceleri bir sık kalkması arttı doğduğundan beri meme destekli uyuyor biraz alışkanlık haline geldi sanırım geceleri de sık kalktığı için bazen pes edip yanıma alıyorum. Desteksiz uykuya geçirmek istiyorum ama o süreçte yorucu ve sabırlı olmak gerekiyor biliyorum. Sizin bebekleriniz nasıl uyuyor, nasıl yol izliyorsunuz süreci benim gibi yaşayan var mı?