Aizat Merhaba anneler ! 4 yaşındaki çocuğum 2 saat önce oynarken ayağı kaydı kafa üstü halıya düştü , Doktorumuza aradık artık kafatası geliştiği için korkulacak bir durum değil yinede takipte kalın dedi . Bu gece uyumayacagım herhalde :(
incihanim_ Aizat canım kafasını nasıl çarptı çok mu sert şişti mi yerler fayans mı bunlar önemli çocuğun da anormal bir davranış var mı 2 saat olmuş hemen uyutma istersen bir süre gözün üstünde olsun
Aizat @“Fatmafurkanalihamza” hafifçe koşarken ayağı kaydı çokta sert o kadarda çok sert düşüş yapmadı yerler parke halıya düştü şişlik kızarıklık yok