Ben Karaca’dan almıştım kıyma yapıyor içli köfte falan yani hamuru çok sakız gibi yapıyor ve çok un yiyor içli köfte denemedim kıymayı da çok çok iyi çekmiyor normal kıyma gibi ama iş görüyorbence çok gereksiz hamur yorma makinası bana öyle geliyor bilseydim almazdım