pinary24 asla yapmayacagim bir şey niye böyle bir şey yaptınız ki yazık çocukta korkmuş 😧 benim oğlumun saçı çok cılız çok yavaş uzuyor ve incecik sapsarı üstelik, asla kıyamam mesela o bebek saclarinin gitmesini istemiyorum çünkü jiletlenen saç çok sert çıkacak . Daha gür çıkmayacak hepsi aynı anda uzadığı için daha gur çıktığı sanılıyor çocugada kötü bir çocukluk abisi olarak kalıyor. Annem benim saçlarımı hep kısacik kestirirmiş ben fotolarımı hiç sevmem