girlmomm şuan 29 aylık.uyumlu genelde ama inat ve hırçın hallerinin tuttuğu zamanlar elbet oluyor.ama çok kolay sakinleşiyor.Kendini guzel ifade edebildigi icin yonlenmem kolay oluyor.kısa öz konuşurum.sınırları bellidir.Bazen sabır çekerek ama yinede şefkatle yaklaşmak önemli.oyle yapıyorum.çok uzarsa mevzu tepkisiz kalıp odasında sakinleşince gelmesini talep ediyorum.Daha kolay sakinlesiyor,oyuna bile dalmış oluyor.Cok çok zorlamadı henüz.Cok rahatsız eden bi davranış haline maruz kalmadım ama ilerleyen aylarda neler olur bilemem tabi.🥲