gulce9 lillilos Ben biberonu 1 kez verdim o da philips avent ve 1 numarali emzik basligi ile olmasina ragmen 1 gun boyunca meme reddi yasadik yani tekrar meme tutana kadar cok cabaladim. Korkudan ne biberon ne emzik verebiliyorum.
gulce9 pzahide Evet dogru bende hiperlaktasyon var ve elimle sıkınca da fark ediliyor bayaa tazikli geliyor bu bebegi asiri rahatsiz ediyor bogazina kacma cok oluyor almak istemiyor.
arenin_annesi ysfzynp kanguru da olabilir gaz bantları var beli ve karnını sıcak tutan onlardan da alabilirsin