Selam kızlar🧡 Yedinci aya giriyoruz bebeğime öğlenleri ek gıda veriyorum hem yiyor hem emiyordu bir haftadır asla emmiyor azıcık emip bırakıyor şarkılar söylüyorum emsin diye ama uyurken emiyor sadece, ek gıdayıda kestim emsin diye reddediyor normal mi annişler geçici mi napmam lazım ek gıda vereyim mi ?