Merhabalar bebeğim 4 aylık. 3 kere spaya götürdüm. 8 seans satın aldım 6 hakkımız daha var 2 haftada bir gelişimi açısından götürüyorum. Havuz ve masaj çok keyifli geçiyor ama bütün gün uyur denilen bebeğimin spa günü uyku süresi kısalıyor. Uyumakta zorlanıyor. Uykusundan ağlayarak uyanıyor. Çok fazla kas ağrısı mı oluyor acaba? Götürmem sakıncalı mı sizce?