Ebis5839 benim oğlumda 4,5 yaşında aynı böyle inanın artık huzurlu bir şekilde bir şey yapamıyoruz ne evde nede dışarıda burnumuzdan geliyor kendimi suçluyorum ben mi yetiştirenedim diye önceden hiç böyle değildi 4 yastan sonra daha da arttı hırçın herşeyin tersini yapan aşırı öfkeli eline ne gecerse yere vuruyor kırıyor sinirlenince, bağırmaktan anlamıyor durdan sustan anlamıyor tatlı dilden anlamıyor bende sizin gibi şaştım kaldım sürekli eşimle kavga ediyor valla yoruldum evde sürekli bir hır gür ağız tadıyla oturamıyoruz😢