Noname21 4,5 yaş aynısı anne sütü alımı çok iyiydi ek gıdadan çok ümitliydim ama hiç bir zaman iştahla yiyen, yemeği sabırsızlıkla bekleyen bir çocuk olmadı bazı işine gelen şeyleri zevkle tüketiyor onların da sayısı beş parmağı geçmez ciddi anlamda seçiyor 😟