smileylaylom Merhaba güzel anneler, İzmir’de memnun kaldığınız çocuk doktoru önerilerinizi bekliyorum 😍
mnakrkt smileylaylom smileylaylom medikal park Cem Çiçek (namı çok fazla daha bir kere gidebildik ama ilk gidişimizde çok iyi ilgilendi sanki arkadaşımızmış gibi herşeyi anlattı samimi ve içten) Ekol sabahat derici (kendi doğumdan beri ilgilenen doktorumuz) Polikinliği olan devran demir ( bu hocayı tanımayan yoktur diye düşünüyorum adam on numara biri eşimin Yiğeni gidiyordu çok çok memnundu bu hocanın da adı çok iyi yerlerde ona gitmek nasip olmadı sağlık sigortamız olduğu için polikinlikte geçmiyor )
smileylaylom mnakrkt ben Eskişehir’den gelin geldim burada pek kimseyi tanımıyorum ondan sordum teşekkür ediyorum.
smileylaylom mnakrkt bizim de sağlık sigortamız var doktorlarda da geçiyor galiba ya eşimin iş arkadaşları burada bi doktora götürüyor çocukları
mnakrkt smileylaylom İzmir’in neresine geldiniz dediğim doktorlar çok iyi yani bence tabide bir de özel mi düşünüyorsunuz
smileylaylom mnakrkt Bergama’da yaşıyorum ben, Karabağ’larda kayınvalidem var. Bergamadakiler de genelde izmire geliyor benim tanıdığım çevrem. Ben kendim gelemiyorum eşimle geldiğim için özel bize daha uygun ama devlette de bildiğim bi doktor olabilir oraya da götürürüm doktor iyi olduktan sonra
esrabulut128 İzmir’de Mehmet Yan beyin üstüne doktor tanımam. Sigortan da varsa kesinlikle onun muayenehanesine gitmelisin. Bornova’da yeri. Pediatrist.baba diye instagramda bakman bile yeterli, ne dediğimi anlarsın