mnakrkt çocuklar gerçekten farklı oğlum 5,5 da iki dişi birden çıkarmıştı kozım 7 olucak tek tek çıkardı ve beni bitirdi yani öyle söyleyeyim oğlum çok çok usluydu hiç ağlamaz mama reddi yapmazdı arkadaşımın oğlu var mesela o da 8i bitirecek dönme dahi yok diş yok her çocuk kendine özel sanırım