Ya kızlar hepsi mi böyle benimki mi böyle anlamış değilim. Kız çocuğu milletin bebesi oyun hamuru ile oynar benimki oyun hamurunu alıp suyla ıslatıyor heryer hamurun boyası oluyor, resim yapsın diye kalın uçlu boyalar aldim kaşla göz arasında kalemin arkasını yemiş agzi yüzü boya, tüm oyuncaklarını yerlere döküp hepsinin üstünde zıplıyor kırmaya çalışıyor, yemek yerken yemediği şeyleri alıp saniyede ters döndürüyor heryer yemek oluyor. Bugün spagetti yaptım su almak için mutfağa gittim saçına yerlere spagetti yapmış. Gerçekten bu kadar pasaklı olamaz bi insan. Defalarca anlatıyorum tv den temizlik ile ilgili çizgi filmler açıyorum, kitap okuyorum inadına yapacam diyor yapıyor. Sabah kalkınca bugün bagirmayacagım diye uyanıyorum Gerçekten bağırana kadar sabrımı zorluyor. 1 ayda 2 3 kez hali yikattim, 2 kez kanepe yikattim örtüleri olduğu halde hep boya lekesi. Napmam gerek inanın artık tahammül edemiyorum eve biri gelse kirden kınayacaklar