Arslanannesi 5 yaşında hep iştahsızız en pahalı multivitaminleri aldım gene yok yemek veriyorum ağzına midesi bulanıyor öğürerek geri çıkarıyor kusuyor şurup falan var demişlerdi iştah açıcı amaa
Arslanannesi Arslanannesi Arslanannesi kızlar öneri verin doktor ismi deyin artık çok çaresizim bişey diyin
livanurvealpinannesi61 Arslanannesi oğlum 5 yaşına girecek sevmediği şey olunca öğürür yada kusar bilerek yapardı ister istemez kızıyordum sürekli kusuyordu her akşam yemeğinde şuan daha iyi kızdığım için öğürmeyi bıraktı kızmak istemeyiz tâbi ama bazen o noktaya getiriyorlar artık