Nursemom_ arceligin en dusuk modelini almistim 5 sene once arkasinda silme aparati vardi silmeyi pek kullanmadim. Bence cok para vermeye gerek yok 2-3 yil sonra hepsinin pilleri bitiyor. Ben pil aldim 1800’e annem dyson icin 4k fiyat aldi. Bence yedek parca ve servis imkanlarini da dusunun.
Ben dusuk model olmasina ragmen cok memnunum