Şöyle anlatayım kendimde sağlıkçıyım ve iki doğum yaptım bu doğumumda taktırmak istedim doktorumla görüştük hemşire diğer kuzenimle çok konuştuk doktorumun dediği evet çok korunaklı bir yöntem ama kadınları memnun etmiyo kimi çok kilo alıyor kimi adeti kesiliyor kiminin isteksizliği artıyo kiminin işte şişkinliği iştah artması gibi gibi şeylerden geri çıkarttırıyor dedi kuzenim ise eğer ki çok dikkatli takılmasssa ki bu bence en kötüsü damarım içinde kayboluyormuş ve çıkartılamıyormuş