Büyük oğlum da annem ve erkek kardeşim birer tane çeyrek ve annem çoğu alışverişini yapmıştı.Kaynanam 2 tane battaniye,bir tane takım,1 yarım yaptılar.Tam demişlerdi gecistirdiler.İkinci oglum da ailemin durumu olmadığı icin altın falan yapılmadı.Kaynanamların durumu olduğu halde en ufak bir şey yapmadılar.Ama babamdan hediyeyi geçin bir hayırlı olsun kızım demeye aramadı bile.