4.ayımızdayız bebeğim artık sürekli gezmek istediği için satıyorum. Gerçekten elim ayağım oldu, her zaman olmasa da günde 2-3 saat kullandık. Şiddetle tavsiye ediyorum kucağımda taşımaktan, ayağımda sallamaktan yorulmuştum kendime 1 dk ayıramıyordum. Bebeğim koyduğumuz gibi uyudu salıncakta, tertemizdir bebeğimin temizliğine çok önem veririm.