sinekecebas 4 aylık lokal sünnet yaptırdık bugün 3. Gün başak kısmı çıktı ama sargı kısmı kesilen yere yapıştı nasıl çıkar bilginiz var mı acile götürsem mi acımadan çekerler mi bandajı daha önce böyle durum geçiren oldu mu
lal37 sinekecebas bize de ılık suda bekletin sonra cıkartın demişlerdi 2 katını zorla cıkarttık son katını çıkartamadık ki zaten insanın içi el vermiyor 3 farklı hastaneye gittim 3üde çıkarmadı nerede yaptırdıysanız orda çıkarttırın dedi hepsi. Eğer gidecekseniz sünnet ettirdiğiniz hastaneye gidin orda serum suyu sıkıp 5 saniye de cıkartıyorlar ama çocuk cok ağlıyor tabikide
sala16 @sinekecebas bizim 3 aylık bizde yeni yaptırdık 6 gün oluyor ama hiç bi şekilde kapalı değil sadece karton bardak kesip koyuyoruz kremler falan 2. Günden sonrada duş aldırdık herhangi bi problem olmadı