Kızım 28 aylık ama son aylarda inanılmaz huysuz bir çocuk oldu hiç öyle değildi herkes tarafından çok sevilen bir çocuk ama nerden öğreniyorsa herşeye git üzül ağla diyor oyuncaklarını atıyor eziyor bana bile git kızınca anne git üzül diyo sendromdandır diye düşünüyorum geçicidir de yaşayan oldu mu ne zaman geçti 🙈😅