toprisko merhaba , Büyükçekmece mimar Sinan devlet hastanesinde çocuk cerrahı Ali Çay diye bir doktor var ona gitmiştik yaparım sünnetini dedi 3 gün sonraya randevu verdi . Lokal anestezi ile sadece o bölgeyi uyuşturdular ben ve babası yanında girdik , benim bebeğim çok hareketli olduğu için içeride zorlandık ama sünnet gayet başarılıydı yarım saat falan sürdü , ilk çisini yaparken ağlar bir kaç kere sonra zaten yavaş yavaş geçiyor 1 haftada tamamen iyileşti . Ama açık olmak gerekirse o bir haftalık süreç bizim için çok zor oldu bezine dokundurmadı pansumanı falan yaparken bayağı zorladı bizi ama geçti gitti öyle keske daha da erken yaptırabilseymişiz algıları açılmadan diyorum kendi kendime . Ne kadarlık sizin bebiş ?