Minnak_mavis Kızlar bebeğm 3,5 aylık sadece anne sütü alıyor sağarak veriyorum bu ara biraz azaldı gibime geliyor var mı bildiğiniz süt artırıcı bir damla ?
esm15 Minnak_mavis benimde sütümde azalma vardı doktoruma damla önerisinde bulunmasını istedim önermiyorum sütun tadını değiştiriyor dedi. Onun yerine bol su iç sıcak suda memelerine masaj yap hurma ve bol sebze meyve tüket ve uykusuz kalma dedi elhamdülillah sütüm düzeldi 🌹
newwmommy alparslanmomms memnun musunuz benimde sütüm azaldı şimdi yediğime falan dikkat etmeye çalışıyorum ama takviye şart bence
alparslanmomms newwmommy evet ben bir buçuk ay önce falan kullanmaya başladım faydasını gördüğümü söyleyebilirim . Bitince ara veriyorum sadece sütümün azaldığı dönemler kullanıyorum
denizzg ben Lullaby diye bi damla kullanıyorum baya etkisi oluyor bence doğum yaptığım hastaneden önermişlerdi
alparslanmomms newwmommy toplam 60 sa evet alın deneyin mutlaka . Ama iki memeden ayrı ayrı 60 çıkıyorsa iyi bence süt miktarı
Minnak_mavis minneee16 yani 120 cc oluyordu 3 saatte bir veriyordum ama dünden beri 90 falan anca çok üzülüyorum siz
tsmutter Minnak_mavis bestlak damla bir işe yaramıyor, uyumak harici herhangi bir şey işe yaramadı bende. Azaldığı dönemlerde uyumamıştım, çok uyuduğumda sütüm coşuyordu..
minneee16 Minnak_mavis benimde 120-130 arası değişiyor ben azaldığında badem incir yulaf ve suya yükleniyorum birde uyuyunca üzerine düzeliyor. Bestlak damla önermiş herkes alıp deneyeceğim şimdi bebekler büyüdükçe süt miktarı yetmeyecek yoksa Göğüs pompanız hangi marka peki
sakdas [silindi] solgar benim bebeğimde aşırı gaz yapıyor, hiç gaz sorunu yaşamıyorduk normalde. Ara verdim tekrar kullandım yine aynı sorun oldu. Araştırınca çoğu bebekte böyle bi sorun yaratıyormuş
birannebirogull Minnak_mavis ben damla kullanmadan da çoğalabileceğini gördüm bizzat yaşadım hiç yoktu sütüm sağım yaptığımda 5 10 cm anca çıkardı ilk iki ay kadar sonra bi tanıdık önerdi simit aşı ye sütün yatağa çıkar dedi inanmadım hatta ilk kendisi yaptı yedirdi bana gerçekten çok faydasını gördüm hurda da herkese söyledim YouTube a yazın simit aşı diye Antep usulü üstüne de bol suyunuzu için sonra gelsin sütler mama veriyordum ek olarak bi aya kalmadı mamayı bıraktıkrdı doktorum sütün yeterli kilo alımı önde gidiyor dedi