Krnmom_ E bebek marka sallanan anne yani besik fiyatı 1000₺ bı kaç ay kullanıp sokup kaldirmistim. Gerek kalmamıştı kullanmama. Şimdi tayin dolayısıyla tasincam ve satmak istiyorum.İlgilenen olursa kapıdan teslimle alabilir. Foto atmayı beceremedim ama
simseklivekalpli Krnmom_ Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜