3,5 yaşında oğlum yeni doğum yaptım önümde seviyor gibi gösteriyor sarıyor öpüyor sararken sıkı sarıyor beşikte ağladığında benden önce koşup yüzüne ağzına bastırıyor beşikte önce yavaş sallıyor sonra hızlıca sallamaya başlıyor ana kucağına koyuyorum anne sen işini yap ben bakarım diyor önce sakin davranıyor sonra hızlı sallıyor nasıl aşacam bu durumu bilmiyorum yardımcı olur musunuz