goktugunannesi5 Bebeğim 50 günlük ve evde zıbın alt pijama ve üzerine ince tulum giydiriyorum sizce kalın mı kimi üşür diyo kimi üşümez diyor bende bilemedim
accountant goktugunannesi5 evin derecesine bağlı benimki 2.5 aylık iç zıbın ve tulum giyiyor bazen yelekte giydiriyorum üzerine
mamabear_ goktugunannesi5 evin derecesine göre değişir elbette. Ama kimsenin evinin o kadar soğuk olduğunu düşünmüyorum. Yani bir alt bir uzun kollu üst gerekirse bir yelek bu mevsimde yeter bence
newwmommy goktugunannesi5 odası 24 derece bende zıbın alt pijama üstüne tulum giydiriyorum bazen alt pijamayı çıkarıyorum ama bu seferde gaz sancısı çekiyor
goktugunannesi5 newwmommy evet bende alt pijamayı çıkarınca sanki üşür gibi düşünüyorum ama bazıları kalın oluyor diyor bilemedim işte
UrbanMom goktugunannesi5 baba nasil giyiniyorsa 6 aya kadar bir tık giyinsin, 6 aydan sonra babası nasil giyiniyorsa aynı şekil giyinsin diye bir şey görmüştüm anne dememelerinin sebebi emzirme süreci vs değiştiriyormus
goktugunannesi5 UrbanMom hmm duymamıştım onu eşimde baz alınacak biri değil ki 😅 Kışın bile tişörtle gezer evde
mamabear_ goktugunannesi5 bence derece iyi 2. Kata hiç gerek yok. Belki bir penye yelek içiniz rahat etmiyorsa.
newwmommy goktugunannesi5 valla çocuğa göre o gaz sancısı oluyor ben çıkarınca bir de bakıyorum bacakları buz gibi giydiriyorum napim
gizem1111 goktugunannesi5 bizim de 24.5 falan oluyor genelde ben zıbın+ alt üst uzun kollu giydiriyorum sadece bazen de zıbın +tulum kontrol ediyorum üşümüyor gibi gece de ince bi müslin atıyorum bacaklarına doğru