kizlar araba sürmeyi ogrenicem şimdi ehliyetim var otomatik ara ama bayır yukarı çıkarken geri geri gider araba diye korkuyorum ya manuel arabada hep bayır yukarı giderken geri geri gidiyodu ogrenirken otomatik arabada bu sorunlar varmi kizz cok korkuyorum park edisim güzel ama bayır yukarı trafik cıkma korkuyorum cesarettt istiyorummm