Kızlar aşırı terliyor bebeğim günde kaç defa üst değiştirdiğimi sayamıyorum bile ev ısısı normal 24 derece genelde. Çok hareketli ve fazla su içiyor. Doktorluk bi durum mu bilemedim bu dönemde yaşayan anneler yazabilir mi? Eğer doktora götürdüyseniz tahlil olarak neye baktılar yazar mısınız rica etsem.