Bebeğim 10 buçuk aylık onun yemeklerinde hep zeytinyağı kullandım. Bizim yemeklerimize sıvı yağ kullanıyorum,istediği zaman kızıma da ufak tadımlar yaptırıyorum. Siz bebeğinizin yemeklerinde hangi yağdan kullanıyorsunuz. Organik zeytinyağı da bulmak çok zor evde ki bitmek üzere önerdiğiniz bir yer var mı?