Kızımın en sevdiğim hatıralık kıyafetlerini sakladım sadece diğer günlük tarzda olan her şeyini ihtiyacı olan birine verdim. İkinci kızım doğacak ona da her şeyi sıfırdan alıyorum. Ben böyle senelerce giydirmeyi aynı kıyafeti görmeyi sevmem hiç, hemde evde koyacak yer yok:)