Merhaba anneler bebeğim sürekli ishal geçiriyor bazen enfeksiyonla beraber bazen enfeksiyonsuz ishal oluyor bi kere 10 gün sürdü bir keresinde ⅔ gün birinde 1 hafta birinde kanlıydı 1 hafta yatış oldu bu tarz 6 defa ishal geçirdi sadece yaz boyu 3 ay içinde ama şimdi 2 aydır hiç bişey yoktu içme suyundan şüphelendik onu değiştirdik gayet sağlıklı devam etti şimdi tekrar dan Ekim ayında hasta oldu ishal kusma tabi İstanbul’a gidip gelmiştik ordan da mikrop kapmış olabilir ama enfeksiyon yok crp 5 ti
Doktor müşadeye aldı 3 gün kusma devam etti 3 günde ishali iyileşti formül mama verdim 1 günde 2 defa 240 cc toplamda sonra iyileşme sürecinde günde bir kaka yaparken 3 e çıktı kakası . Bende formül mamanın alerji yaptığını düşünüyorum yani olabilir mi sizce en yakın zamanda alerji testi yaptırmak istiyorum zaten ya da formül mama değilde bu durumun başka bir gıdayla alerji olma ihtimali olur mu :(