Deniz_Efe Gamzeinci66 bide kulağında burnunun kenarında yara çıktı kabuklu sarı doktor bişey olmaz dedi ama
Gamzeinci66 Deniz_Efe doktor öyle dediyse sorun yoktur canım çabucak düzelir inşallah mama verme ama ben karşıyım mamaya anne sütüyle atlattık çok şükür
yldrm986 Deniz_Efe mama verin doymuyor olabilir, doktorlar israr ediyor emzirme için ,ben mama verdim öyle düzeldi aynı şeyi yaşadım
Deniz_Efe Gamzeinci66 hep anne sütü vermeme rağmen böyle oldu bende karşıydım ama hastanede yatmasından iyi canım
Mucizeannesi Deniz_Efe 2 buçuk ay sürdü sarılığı kızımın gözleri yüzü sapsarıydı gece dahil lamba hep açık kaldı bazı annelerin sütü de sarılığı uzatıyormuş emzirmeyi kesmedi ama 2 günde 5 günde bir acil serviste ölçtürdük sarılığını doktorlar bakıyorlar beyne zarar da verebiliyormuş ben ondan çok korktum ama çok şükür birşey olmadı ama dediğim gibi 2 buçuk ay boyunca gittik. Geldik doğduktan 5 gün sonra mavi ışıkta almıştı değeri düşmüştü bayağı
Deniz_Efe Mucizeannesi bende ondan korkuyorum yok doktoru bir sürü test istedi onları yaptırcam şimdi
yldrm986 Deniz_Efe düzelir canım,2 saatte bir besle,idrar takibini yap bezi dolu olsun, iyileşir inşallah 🙏🏻 Doktor bana verdirtmedi neler çektim sonra aldım Aptamili verdim çocuğum gözünü açtı,o kadar üzülmüş ve yıpranmıştım kii seni çok iyi anlıyorum
Mucizeannesi Deniz_Efe neler istedi test olarak bizim kafasına baktığında direk söyledi sıkıntı olmadığını doktor kan alıp oradan testlere baktılar hatta gastroentrolojiydi sanırım ordan bile istedi ama şöyle söyliyim bize o beyne hasar vermemiş çok şükür diyince ben de sadece ölçüm yaptırdım 11 12 gibiydi hep daha da yükselmesin diye takip ettik ama yine en iyisini doktorlar bilir çok yıpratmayın bebeğinizi bende çok endişeliydim ne deseler yapıcaktım ama geçiyor sadece uzun sürüyor ben hep öyle kalıcak sandım
Defneveannesi Deniz_Efe bizimde sarılık kan uyuşmazlığı yüzünden nerdeyse 1 ay sürdü. biz tavsiye üzerine eczaneden serum alıp her emzirmeden önce veya sonra 1-2 çay kaşığı içirdik. Mavi ışık alıp bütün gece ışığın altında bıraktık ve gündüzleri de güneş alan bir yere koyuyorduk. Öyle yapa yaoa düşürdük
Sevdadoga Deniz_Efe Bebeğinin safra kesesine bir baksınlar canım uzayan sarılık safra kesesi ile alakalı olabiliyormuş. Doktorunuzla görüşün bence ihmal etmeyin
Gokturkalpannesi Deniz_Efe öncelikle geçmiş olsun biizmde uzamıştı doktorumuz sadece anne sütüyle tedavi etti en fazla 2 bucuk ay sürer demişti dediği gibi oldu ondan üzülme v Bol bol emzir
Aydoqar01 Deniz_Efe canım benimde uzamış sarılık vardı bebeğim de tek çare camın önüne kafasını güneşten koruyacakşelişse doy yatır 6 7 dakika gün de iki üç defa fırsat buldukça yap ben öyle yendim