Bebeğim 36 günlük yenidoğduğunda sarılık vardı ama düşüşe geçmişti en son 11 düştü doktor ondan sonra test istemedi 5 gün önce gözlerinden farkına vardım ölçtürdük 11 çıktı bu gün baktım uykuya meyilli şimdi tekrar test yapıldı 12 çıktı doktor bizi çocuk bölümüne yönlerdi sütüm iyi emiyor da ama ne yapacağımı şaşırmış durumdayım bi iyisi bir de kötüsü varmış bizim ki iyi çıktı tavsiyeleriniz var mı