Ayses biz 4 aylıktan beri böyleyiz sadece uykusunda besleyebiliyordum ek gıdaya gecince rahatladık hala uykusunda mama içiyor uyanıkken içmez uyanık olduğu zaman ek gıda yedigi icin icim rahat en azından ne zor bilirim kafayı yiyordum 😔 insallah duzelir bizimki düzelmedi doktorlar idrar enfeksiyonu dedi kansızlık dedi ama hic biri cıkmadı bizde baska bisey de diyemiyolardı ek gıdaya erken gecirmek istediler ama ben 5,5 aylıkken başladım her ögünde uyuttum bi sekilde ama yinede erken vermedim Allah sabır versin