brgl42 Anne sütü alıyorsa gayet normal iki aylık bebeğim benim de gazını çıkarmasına rağmen karnı full gaz doluymuş bio diye bir ilaç verdiler o kakasını resmen düzene soktu diyebilirim sadece 1 kez zorlamama rağmen kakasını yapıyordu şimdi yapıyor
kmomm 1-2 ay bebekler hep gıdım gıdım her altını açtığında kaka yapmış olur. Zamanla günde 1-2 ye düşer ve miktar fazlalaşır endişe etmeyin