İkiz araba almak istiyoruz ama önlü arkalı oturmalı olanlar mı daha mantıklı yoksa yan yana olanlar mo bilemiyorum kızım 1.5 yaşında kardeşi doğdu şimdi ben tek araba olsun arkalı önlü otırsunlar diyorum ama bazı yorumlarda arkadaki çocuk rahat edemiyor bacakları sıkışıyor vs diyorlar kullanalar yorum yapabilir mi