katya59 maalesef ne denediysem olmadı kaşık biberon denedim normal kaşıkla denedim aç kalıyor çok ağlıyor inat ediyor biberonla içmek istiyor dayanamıyorum aç kalınca vermek zorunda kalıyorum kıyamıyorum daha doğrusu sütüm azaldı emmediği için pompayla sağsam bile çıkmıyor yani psikolojim bozuldu diyebilirim canım sıkılıyor emmediği için