smnbr Bebem 20 aylık. Günde tek sefer kaka yapıyor ama güzel yapıyo😃 Lakin 1 saat önce takdığım molfix artık kaldırmıyo. Sürekli yanlardan taşıyor, zıbını leke oluyo ve gerçekten zıbın çitilemekten çok yoruldum Nolur kakayı güzel tutan bez önerisi verin
smnbr Dedektifgadget Molfix i gece kullanmayı bıraktım. Çok çiş sızdırdı zamanında Geceleri prima kullanıyorum ama gündüz bari molfix takayım diyorum onda da kakayı bile tutmuyo
MotheroftheSea smnbr Molfix kullanıyoruz bebeğim doğduğundan beri . Bedeni küçük gelmeye başladığında tasiriyor . Bir boy büyük bedene geçince sorun olmuyor . Sizde öyle mi yapsanız 1 beden büyük alsanız nasıl olur
smnbr Dedektifgadget Büyüğü de aldım, az önce yine zıbını batmıştı vallla, kaldırıp çöpe atcam en son😂
Sensen20 smnbr AA çok şaşırdım bende tüm bezleri deneyip Prima dahil ve molfixle devam ettim 4 saat almadigim olurdu cisini asla sizdirmazdi kakasida öyle
HELELEKADIN smnbr bimin bezini kullanıyoz doğdugundan beri 21 aylık olucak yakında hiç taşma falan olmuyo güzel fiyatı da çok uygun 😂😂