Son zamanlarda sıklıkla aklıma geliyor işletme mezunuyum ve 35 yaşındayım 3 yaşında bir çocuğum var anaokuluna başlayana kadar iki yıllık bir boşluğum var yüksek lisans yapsam tezsiz faydası olur mu iş hayatında ( bankacıyım) yapan var mı? Zor mu ? Konuyla alakalı pek çok araştırma yaptım fakat araştırdıkça kafam karıştı