Bebeğin 37 günlük sadece anne sütüyle besleniyor
1 haftadır yüzünde kızarıklıklar çıkmaya başladı. Her zaman böyle olmuyor emince o tarafa yatmissa yeniden kızayor sonra geçiyor. Kulağının arkasında yüzünde böyle kızarıklıklar var. Neden olur bu? Ne yapman lazım?