Kızlar daha önce başlık açmıştım 2.5 aylık bebeğim sürekli hırıltısı var diye bi 15 gün önce. Bebeğim 2 ay aşılarını olduktan sonra doktorun verdiği bir probiyotik vardı gaz için o da bozuk gibiydi ekşimişti dışarı bırakınca onu da sormuştum burda trubiotic plus hatta aşı olduğu zamana bozulması denk gelmesi daha da beni tedirgin etmişti vs işte aşıdan bi 3-4 gün sonra hırıltıyla başladı biz burun boğaz tıkanıklığı diye düşündük meme emmiyor sağarak ve mamayla beslenen bir bebek normalde çok iştahlı (hatta nazara geleceğini söylemiştim) biberonun yarısına gelmeden tıkanıyor boğazına kaçıyor öksürüyor falan acile gittik serum fizyolojik ile burnunu yıkadılar serum fizyolojiğe devam et dediler bu sefer sürekli akıntı boğazda birikti sanırım biz tam çekemedik o şekilde boğaz tahriş olduğunu düşündük ama sürekli çiğner gibi hareket yapıyor öğürüyor kendini geri atıyor midesi havalanıyor birkaç yudum çekip mide bulantısı hareketi yapıyor hırıltısı da geçmedi hiçbir şekilde bunları araştırınca reflü olacağını düşündüm 20 güne yaklaştı beslenmesi yarıdan da aşağı düştü kilo da kaybetti reflü bu ayda pik yapıyormuş fakat bir çözümü var mı alerjik olabilir mi birkaç gün sonra doktora gideceğiz tekrar fakat alerji mi reflü mi olduğunu nasıl ayırt edebilirim ve tedavisi var mı çok üzülüyorum iştahlı kilolu çocuk hiçbir şey yemeyen zayıf bir çocuğa döndü. Ağzına bir şeyler geliyor öksürüyor bu şekilde bilgisi olanlardan yardım bekliyorum