bossmomm Kızlar bebeğim arada dik oturudu dünde oturdu bayağa, bugün desteksiz dakikalarca oturdu🥹 Çok duygulandım🥲 Keşke hep minik kalsalar 🥲❤️ Peki sizin bebişler ne zaman oturmaya başladılar kendi başlarına 💓
gg3848 bossmomm benim kızım da 6 aylık oturmuştu şimdi 13 aylık yürüyor evin içinde minicik gezen bir şey var🥹 zaman çok hızlı geçiyor
hsznysr Benim kızımda 6 ay 23 günlük dün attına yorgan koyup otutturdum 20 dakika kadar düşmeden oturdu o kadar güzel bi duygu ki kaç defa video fotoğraf çektim saymadım. Emeklememiz yok suanlık geri geri çabalıyor az bişey gidiyor üşengeçiz biraz 🌸😄
bossmomm hsznysr maşallah Allah nazarlardan saklasın benim bebeişte geri geri gidiyor. Birde artık tek başına uzanırken oturabiliyor 🥺