Kızlar 4 yaşında oğluma kardeş olsa mı olmasa mı düşünürken hamile kaldım ve ikiz neyse dogdulat 5 aylık oldular ben ikiz olduğu için Pskologa gidemedim .ama anı yaşayamıyorum beynimin içi sürekli konuşuyor tek oğlum olsaydı kardeş olmasaydı şu durumdaydım bu durumdaydım ya da tek bebek olsaydı böyle olurdu falan .allahım delirecegim 5 ay oldu .sanki hiç geçmeyecek .allhom sağlık versin tabi ama geçmiyor